
Jak złożyć zamówienie w sklepie:
logując się do sklepu kamilanet.pl Zaloguj się (ceny gabinetowe są widoczne po weryfikacji konta, dlatego przy produktach jest cena 999)
dzwoniąc: 606200651
wysyłając wiadomość SMS z zapotrzebowaniem
wysyłając wiadomość email: kamilanet@tlen.pl
CELLULAR Senolityczna maska intensywnie przeciwzmarszczkowa z Senolytic Activator & Cellular Complex 1 płat (20g) Bielenda SupremeLab
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
PRZEZNACZENIE: korekcja oznak starzenia – zmarszczki, utrata
jędrności i elastyczności, hormonalne starzenie się skóry, suchość.
▪ SKŁADNIKI AKTYWNE:
▪ SENOLYTIC ACTIVATOR – kompozycja składników zawierająca Komórki Macierzyste z tkanek Althea Rosea,
EGCG oraz Resweratrol, które wykazują aktywność senolityczną - redukują komórki starzejące się, czego konsekwencją jest wzrost elastyczności skóry oraz zmniejszona widoczność zmarszczek.
▪ CELLULAR COMPLEX – to połączenie składników wzmacniających macierz pozakomórkową - GAGs,
Pentapeptyd Sygnałowy i Triterpenoidy z Centella Asiatica, które wspomagają procesy naprawcze w skórze.
▪ BIOAKTYWNE CERAMIDY – wzmacniają barierę naskórkową i silnie regenerują skórę.
Senolityczna maska intensywnie przeciwzmarszczkowa
Senolytic Activator & Cellular Complex
Połączenie wyselekcjonowanych, innowacyjnych składników aktywnych wykazujących zaawansowane działanie
komórkowe.
▪ Skuteczna formuła bazująca na synergicznym połączeniu Senolytic Activator i Cellular Complex, o specjalistycznym i precyzyjnym
działaniu, które identyfikują i eliminują starzejące się komórki „zombie”.
▪ Połączenie wielopoziomowego działania przeciwstarzeniowego z działaniem regenerującym.
▪ Wysoce skoncentrowane formuła serum, którym nasączona jest maska o aksamitnej i przyjemnej konsystencji.
▪ Natychmiastowy efekt wygładzenia, redukcji widoczności zmarszczek i intensywnego nawilżenia.
▪ Maksymalne nasączenie maski – aż 20 ml serum.
▪ Płat wykonany z biodegradowalnej tkaniny, perfekcyjnie dopasowującej się do kształtu twarzy.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.