Jak złożyć zamówienie w sklepie:
logując się do sklepu kamilanet.pl Zaloguj się (ceny gabinetowe są widoczne po weryfikacji konta, dlatego przy produktach jest cena 999)
dzwoniąc: 606200651
wysyłając wiadomość SMS z zapotrzebowaniem
wysyłając wiadomość email: sklep@kamilanet.pl
Charmine Rose C-VIT 15% ELIXIR 50ml (3-O-Ethyl Ascorbic Acid)
Opis
ELIKSIR Z AKTYWNĄ WITAMINĄ C 15%
Przeznaczenie:
• każdy typ skóry z przebarwieniami
• dyskoloryt skóry, wynikający z zaburzeń naczyniowych (skóra płytko unaczyniona)
• ochrona skóry przed powstawaniem przebarwień
• trądzik różowaty
• fotostarzenie
• skóra dojrzała
• tracąca jędrność i elastyczność
• sucha i szorstka
• szara i zmęczona
• do użytku profesjonalnego oraz do pielęgnacji domowej, w celu pogłębienia efektów zabiegu
Opis działania:
• działa rozjaśniająco hamując produkcję melaniny
• reguluje stopień nawilżenia skóry, co wygładza naskórek
• stymuluje syntezę kolagenu, poprawiając jędrność i elastyczność skóry
• niweluje blizny potrądzikowe
• działa antyoksydacyjnie, chroniąc przed fotostarzeniem
Składniki aktywne:
• Aktywna postać witaminy C
• Kwas hialuronowy
• Laurocapram
Stosowanie:
Na przygotowaną skórę twarzy, szyi i dekoltu nałożyć kilka kropli eliksiru z aktywną witaminą C. Preparat można stosować na dwa sposoby:
- wprowadzać manualnie, jako fazę aktywną przed masażem, po peelingu kawitacyjnym lub po mikrodermabrazji
- wprowadzać w połączeniu z Ultrasonic Gel przy użyciu sonoforezy i mezoterapii bezigłowej.
* W przypadku pielęgnacji domowej, po aplikacji eliksiru, należy zaaplikować krem z serii Charmin Rose
Ingredients:
Aqua (Water), 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Polysorbate 20, Dimethyl Isosorbide, Sodium Hyaluronate, Laurocapram, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Chlorphenesin, Lactic Acid, Triethanolamine, Parfum (d-Limonene, Amyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Citral, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Eugenol).
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.